sobota, 10 listopada 2012

Liebster Blog

Witajcie :)
Zostałam wciągnięta w kolejny tag, co jest niesamowicie miłe. 
Zostałam niewyróżniona przez: 
 black--feather  OjKarola  Mona  Kosmala   Bardzo dziękuję wszystkim dziewczyną za takie wyróżnienie :)

Zasady:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


 
 Na pytania odpowiadam z kolejnością wyróżnienia :)
1. Jaką maseczkę do twarzy lubisz najbardziej?
Jeszcze takiej nie odnalazłam, na razie wszystkie są na tym samym poziomie.
2. Prysznic czy kąpiel? Rano czy wieczorem?

Niestety jestem skazana na prysznic, raczej wieczorem.
3. Jak często używasz maski/odżywki do włosów?

Codziennie
4. Olejujesz włosy? Jeżeli tak, to jakimi olejami?

Jeszcze nie :) ale na dniach zacznę.
5. Jakich kosmetyków używasz do demakijażu?

Wszystko co jest pod ręką, chusteczki, mleczka, płyny, żele.
6. Ile czasu zajmuje ci zwykły dzienny makijaż?

10 minut
7. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk kolorowy?

eyeliner
8. Jaki jest twój ulubiony kolor i dlaczego?

Niebieski w każdym odcieniu. Dlatego że ten kolor daje mi nadzieje i jakoś tak wprawia w radość.
9. Lubisz piec ciasta? Jeżeli tak, to jakie najbardziej?

Ja i kuchnia równamy się armagedon, dlatego też nie piekę ciast
10. Pies czy kot? I dlaczego?

Kot :) Bo mają charakter
11. Czemu zdecydowałaś się na założenie bloga?  

 Próbowałam dowiedzieć się czegoś więcej o kosmetykach, które kupuje. Przez przypadek natknęłam się właśnie na twój blog i aby nie zgubić linku założyłam konto :) I tak to się zaczęło.. 


1. Ulubiony kosmetyk ostatnich paru dni?
Odżywka do włosów Arletta
2. Jeśli mogłabyś zamieszkać w dowolnym miejscu na ziemi, to jakie byłoby to miejsce? A może zostałabyś tu, gdzie jesteś?

Wystarczy mi jeśli to będzie nad morze-obojętnie jakim. Oceanem też nie pogardzę ;)
3. Wolisz słuchać muzyki w zaciszu domu czy wyszaleć sie na koncercie?

Zacisze domu jest najlepsze
4. Masz czasem dość jakiś rytuałów pielęgnacyjnych?

 Tak
5. Zdarzają Ci się takie sytuacje, że gdy idziesz na ubraniowe zakupy, to nigdy nie ma w sklepach tego, czego akurat potrzebujesz?

 Zawsze
6. Wiesz już, jak chciałabyś żyć za 20 lat?

 Chciałabym być szczęśliwa. 
7. Grasz w jakieś gry?

 Jestem uzależniona od gier na przeglądarkę internetową i monopolu 
8. Kupujesz czasem kosmetyk tylko dlatego, cze pięknie pachnie?

 Wstyd się przyznać, ale mam tak bardzo często
9. Jesteś zadowolona z wyglądu Twojego bloga?

Niestety nie, daleko mu do perfekcji
10. Jesteś serialomaniaczką?

Nie 
11. Piosenka najczęściej 'męczona' w tym miesiącu?

 Czuje już święta, dlatego też męcze wszytskie świąteczne utwory


1. Najbardziej niezawodny kosmetyk w Twoich zbiorach to...
Hym, bardzo trudne pytanie,  ale obstawie że tusz maybelline z serii one by one
2. Gdybyś musiała wybrać 2 kosmetyki którymi mogłabyś się wyłącznie pomalować, co by to było?
 Tusz i eyeliner
3. Ulubiony lakier i kolor na paznokciach to...

Kocham wszystkie lakiery, a jestem tradycjonalistką dlatego też ffrench
4. Gdybyś mogła przez jeden dzień życia kimś innym byłabyś?... 

Mikołajem w dniu rozdawania prezentów.
5. Co powoduje, że od razu się uśmiechasz (co poprawia ci humor)? 

Ulubiona piosenka, szum morza.
6. Kto lub co skłoniło Cię do założenia bloga ? 

Śledzenie na bierząco opinii na blogu http://black--feather.blogspot.com/
7. Bez czego w życiu nie mogłabyś się obejść (nie chodzi mi tu tylko o kosmetyki ) ;)?

Słodyczy, internetu i odżywki do włosów!
8. Ulubione firmy kosmetyków jakie używasz na co dzień to?...

 Zaja,
9. Największe pozytywne zaskoczenie wśród używanych przez Ciebie kosmetyków to...

 Elfa, Green Pharmacy, Eliksir ziołowy do włosów wzmacniający  
10. Czy masz swoje motto życiowe jeśli tak to jak ono brzmi ... 
Tit for Tat 

1. Odzywka do włosów ze splukiwaniem czy bez spłukiwania? 
Obie są mi tak samo do życia potrzebne
2. Blogi kosmetyczne czy filmiki na YT?
Teraz blogi, kiedyś yt
3. Dieta czy zdrowy tryb zycia?
Ani to ani to. Kocham jeść i jestem leniwa :D
4. Fitness w domu czy w silowni?
W domu
5. ryz czy makaron? 
MAKARON!
6. szybka czarna kawa czy kawa ze smietanka i pianka?
Kawa ze śmietanką 
7. wieczór z przyjaciółką czy leżenie plackiem w domu?
50/50
8. krem do rak czy pomadka nawilzajaca?
Krem
9. ciasto czy ciasteczka?
Ciasteczka
10. Samochod czy rower?
Posiadam aż dwa rowery, bo jestem taka pro ekologiczna ;) ale zawsze fajniej się jeździ samochodem
11. Spanie do 12 czy 7?
Spanie 24/24 :) 

Ufff... Trochę to zajeło. 
Teraz czas na moje pytania. 
 
1. Jak powinnien wyglądać wasz idealny dzień?
2.  Jakbyś urodziła się geniuszem, to jaki cudowny kosmetyk wynalazłabyś?
3. Piosenka, z którą masz najwspanialsze wspomnienia/ jakie ono jest.  
4. Czego się obawiacie blogując? 
5.  Wasz najgorszy koszmar?
6. Co sprawia że jesteście szczęśliwe?
7.  Kosmetyk, bez którego nie wyobrażacie sobie swojego życia?
8. Wasz pierwszy zakupiony kosmetyk?
9. Czego nie lubicie gdy robicie zakupy w drogeriach?
10. Wasza ulubiona bajka?
11. Jaka była wasza największa wpadka z makijażem? 
 
Dziewczyny które ja upolowałam ;)
http://szuszu-styles.blogspot.com/
http://zycienaobcasach.blogspot.com
http://smyrgotka.blogspot.com
http://magicwordcherry.blogspot.com/
http://kosmetyczkamaggie.blogspot.com
http://carmustinee.blogspot.com/
http://lilydestroy.blogspot.com/
Oczywiście zapraszam wszytskie inne dziewczyny, których nie wymieniłam a mają ochotę dołączyć :) 
   

4 komentarze:

  1. Jezeli masz jeszcze ochotę u mnie również jest dostepny ten Tag i odpowiedzi na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, bardzo mi sie tu podoba:)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, czuję się zaszczycona, że mój blog przyczynił się do powstania innego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za odp na taga z przyjemnością czytałam twoje odpowiedzi ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...