poniedziałek, 18 listopada 2013

Maseczka na zniszczone paznokcie?

Witajcie :)
Dziś trochę o domowych sposobach i paznokciach.
Kładziemy maseczkę na twarz, włosy, dłonie i stopy. To dlaczego nie zrobić takiej maseczki na paznokcie? 
Jak zrobić domową maseczkę na zniszczone paznokcie?


Rzeczy, które potrzebujesz:
  • średniej wielkości ogórek
  • połówka cytryny
  • pół jabłka

1. Zetrzyj ogórek i jabłko na tarce. Użyj do tego drobnych oczek. Dzięki temu jabłko i ogórek puszczą więcej soku.
2. Wyciśnij sok z cytryny i dodaj do powstałej papki z jabłka i ogórka.  
3. Wymieszaj zawartość.
4. Teraz zanurz palce w maseczce. Wystarczy, jeśli zamoczysz tylko paznokcie lub całe opuszki. Trzymaj je w niej przez około 15-20 minut. Po tym czasie na pewno zauważysz efekt.

Co taka maseczka zdziała?

Ogórek - wzmocni i odżywki paznokcie. Sprawi że paznokcie będą lepień rosły i staną się mniej łamliwe. W połączeniu z cytryną pomoże w przebarwieniach.

Cytryna - zapobiega rozdwajaniu się płytki przy okazji utwardzi naszą płytkę. Nada zdrowego blasku nawet najbardziej matowym paznokciom. Sprawi aby skórki w okół paznokcia odżyły i były miękkie.
Jabłko -odżywia i nawilży płytkę paznokciową. Spowoduje że paznokieć zacznie szybciej rosnąć. Przy częstym stosowaniu wybieli płytkę paznokciową.


http://4.bp.blogspot.com/-zqzhXDgDTUQ/UQBoQpeZAOI/AAAAAAAABcM/INSWA5EtHjA/s640/paznokcie-cytryna.jpg
źródło:

 Ja jeszcze tego przepisu nie próbowałam ale w najbliższym czasie nałożę taką maseczkę na paznokcie. A może jest tu ktoś kto już próbował?

18 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję, moje pazurki potrzebują ratunku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje paznokcie nie są zbyt łamliwe, więc nie sądzę, że będę je teraz czymkolwiek dopieszczać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować :) koniecznie! Przez długi czas niszczyłam dłonie, nawet nie używałam kremu do rąk. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc moje paznokcie też nie były wystarczająco pielęgnowane. Ostatnio mam więcej czasu na wszystko. Picie drożdży bardzo mi wzmocniło płytkę, także bardzo tą metodę polecam :)

      Usuń
  4. Przy odstających skórkach taka maseczka może niesamowicie szczypać. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na moje biedne paznokcie to już chyba nic nie pomoże ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. o cytrynie słyszałam ale to by było na tyle muszę koniecznie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie kosmetyczne samoróbki. Dziękuję za przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę:) Do tej pory czasami tylko moczyłam paznokcie w ciepłej oliwie z sokiem z cytryny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam, póki co korzystam z gotowych odżywek do paznokci, ale może kiedyś i tą domową sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie robiłam, ale chyba wypróbuję ;) Nie wiem tylko czy coś jest w stanie pomóc moim paznokciom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście wolę gotowce:) jednak nie wykluczone, że kiedyś sięgnę po przepis domowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Maseczka na paznokcie? Ty popatrz, żę ja na to nie wpadłam :D Fajny przepis. Ja w przeciwieństwie do komentatorki wyżej lubię domowe maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mieszane uczucia, wydaje mi się że aby maseczka dobrze wpłynęła na naszą płytkę musi przez nia przeniknąć, a czy ta da radę?chyba nie do końca...

    Warszawianko może masz chęć na spotkanie blogerek?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :) zapraszam do mnie :) http://beauty-by-cleeoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio jestem bardziej paznokciomaniaczką, więc to coś dla mnie! :) Zapisuję i wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba spróbuje :D ciekawy pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...