niedziela, 5 października 2014

Kosmetyk, który naprawdę pachnie arbuzem!

Witajcie!
Mogłabym znów się tłumaczyć dlaczego taka kiepska aktywność na blogu, ale znacie te wymówki na pamięć. Dlatego zapraszam na krótką recenzje peelingu. 


Od producenta:
Cukrowy peeling do ciała o zapachu arbuza to idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry. Peeling ma wyjątkowy właściwości wygładzające, nawilżające i regenerujące. Skutecznie zmiękcza i odnawia naskórek, poprawia mikrokrążenie, ujędrnia i uelastycznia skórę. Intensywny zapach soczystego arbuz poprawia samopoczucie i nastraja pozytywnie. Podaruj swojej skórze owocową pielęgnację i uczyń swoje ciało pięknym, pachnącym, zmysłowym i bardzo apetycznym. 

Moje zdanie:
Ostatnio nacięłam się na śmierdzący mus arbuzowy od tuti fruti i nie byłam pewna czy w ogóle chcę próbować tego peelingu. Jednak otworzyłam i się zakochałam. Peeling pachnie niesamowicie! Nie jestem miłośnikiem arbuza ale ten zapach kupił mnie w 100% 
Jeśli zaś chodzi o jego działanie, to wypada całkiem przyzwoicie. Parafina nie jest tak odczuwalna jak w peelingach np. Perfecty, a na dodatek mam wrażenie, że działa  bardziej "skuteczniej/mocniej". Duże drobinki cukru idealnie nadają się do podstawowego peelingu. Nie rozpuszczają się za szybko, ani nie odpadają za raz po zetknięciu ze skórą jak zdarzyło mi się z peelingiem SPA VINTAGE.  100 gramowe opakowanie sprawia że możemy przekonać się jak sprawdzi się pod naszym czujnym okiem,  bez wyrzutów sumienia jeśli go nie polubimy. Jeśli zaś chodzi o wydajność to niestety nie jest ona zachwycająca.
Jeśli ktoś jest miłośnikiem arbuzów, albo też dostrzeże niesamowitą promocję to warto sprawdzić czy to nie jest peeling dla was.
Mnie i moich wysokich oczekiwań niestety nie zadowolił w pełni. Ale ten zapach!


Ocena: 6/10
Cena: okolice 6 zł
Skład: Sucrose, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Caprylic / Capric Triglyceride, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Tocoppheryl Acetate, Parfum (Fragrance), CI 26100 (D&C Red No. 17).

13 komentarzy:

  1. Ja z reguły nie kupuję gotowych peelingów ;)
    Przeważnie robię je sama w domowym zaciszu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład niezbyt.. ale w peelingu mi to nie przeszkadza w sumie. Zapach na pewno by mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla samego zapachu skusiłabym się na niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach ma cudowny to prawda,kiepsko z działaniem,ale ma to wybaczone :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie kupiłam masełko do ciała winogronowe z tej serii, ale czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach arbuza, więc myślę ,że mogłabym się polubić z tym peelingiem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam malinową wersję, ale jeszcze czeka na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę się doczekać testów, zapach jeśli rzeczywiście taki cudny

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie słyszałam, że wcale nie pachnie tak fajnie jak by się mogło wydawać :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...